  • Data: 2008-09-02 16:36:05
    Temat: Re: Przelewy zagraniczne
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:811bb1f5-8eb5-4544-9037-3e5df314f27b@d1g2000hsg
    .googlegroups.com...

    > Najpierw sprostowanie spred (w zasadzie koszt zakupu EUR), jest w
    > rzeczywistości o połowę niższy 1,83%.
    > NIc by nie miał spred do rzeczy, gdyby można było przynieść (wpłacić)
    > zdobyte okazyjnie EUR na konto w mB, ale to raczej nie możliwe.

    Ale od czego nizszy? Nie wiem do czego to odniesc? Widze, ze liczysz roznice
    miedzy kursem srednim, a kursem sprzedazy, ale nikt ani nie kupuje po kursie
    srednim, ani nie sprzedaje. Ciagle jednak to nie ma znaczenia.... mialoby
    gdybys dokonywal operacji w 2 strony np. najpierw kupiel EUR a potem
    sprzedal. Wtedy w PLN mialbys mniej niz przed transakcja. W przypadku
    trznsakcji jednostronnej nie ma to znaczenia. Znaczenie moze miec tylko
    porownanie miedzy kursem sprzedazy w jednym banku, a kursem sprzedazy w
    innym banku.

    MK