  • Data: 2005-04-18 20:25:52
    Temat: Re: Przeniesienie KK do Bph to fikcja?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > He, he ;) Dobre, dobre. Szukam jakiegos sponsora dla serwisu, bo juz
    > troche na kieszeni ciazy jego utrzymanie.. :)

    Już nie biadol, bo dzięki temu nie będziesz musiał do końca swoich dni na chudej
    doktorsko/profesorskiej pensyjce jechać, tylko na jakiegoś rezcznika Cię wezmą :
    -)
    Jak jakaś ponowna zbiórka, to mogą parę złociszów dorzucić, pewnie nie jako
    jedyny.

    > Ale z karta BPH - serio. Dalem karte Multi (ktora hehe byla pod lokate)
    > i dostalem electrona BPH PartnerClub za chwile. Donioslem wyciagi +
    > ksiazeczke wojskowa i wsio :)

    A jak oddałeś im książeczkę wojskową w zamian za KK, to w porządku.
    Mam poniekąd sentyment do takich rozwiązań, bo ja na swojej pisałem listy do
    dziewczyny - też uległa ;-)

    Jacek

    PS.
    Żeby nie było: komunistyczne to wojsko było. A na imię miała R.