eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzeniesienie karty z BPH do Pekao czyli jak stracić klientaRe: Przeniesienie karty z BPH do Pekao czyli jak stracić klienta
  • Date: Wed, 26 Mar 2008 21:03:06 +0100
    From: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>
    Reply-To: s...@C...list.pl
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.5 (Windows/20070716) Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie karty z BPH do Pekao czyli jak stracić klienta
    References: <47d83e1a$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <47d83e1a$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 79.184.168.153
    Message-ID: <47eaac53$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1206561875 79.184.168.153 (26 Mar 2008 21:04:35 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 10
    X-Authenticated-User: slaszysz.list
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:442100
    [ ukryj nagłówki ]

    W podobnej sprawie - po aktywacji karty PEKAO dostałem jakiś dziwny wyciąg z
    przeniesieniem salda na nową kartę, w każdym razie saldo jest zero.
    Natomiast nie ma tam żadnej informacji o kwocie do spłaty za zamknięty okres
    rozliczeniowy, a ta zdecydowanie nie powinna być równa zero.

    Miał ktoś taką sytuację? Wysyłają jeszcze jeden wyciąg z saldem nowej karty?
    Mam nadzieję, że nie przesunęli mi okresu rozliczeniowego.

    --
    Sławomir Szyszło

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1