  • Data: 2006-12-18 16:39:39
    Temat: Re: Przeniesienie kredytu w CHF
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Warunkiem koniecznym przeprowadzenia takiej sprytnej operacji
    > jest możliwość spłaty _bezpośrednio_ w CHF w Twoim banku.
    > Sprawdź, to nie zdaża się często.
    >
    > Generalnie opcja taka istnieje, ale nie nastawiaj się,
    > że wybór banków będzie duży i operacja łatwa.

    > Z pewnością ma, ale która jest dla Ciebie dobra, to już może
    > zależeć od Twojej konkretnej sytuacji.
    >
    > Próbowałeś już obniżyć %% poprzez pisemko do banku?

    jeszcze nie, nie ukrywam że wiedza na temat możliwości obniżenia %% w innym
    banku byłaby dla mnie cenna m. in. z tego tytułu, tj. zanim przeniósłbym
    definitywnie kredyt najpierw próbował ponegocjować w obecnym banku.

    Miałbym rząd wielkości, do jakiego mogę/powinienem walczyć.

    Teraz to trochę będzie strzał w ciemno, ale pewnie zrobię go od razu, tj. zaraz
    po sprawdzeniu części I Twojego maila.

    Pozdrawiam,
    Grzesiek