    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przepraszam za wielość liter... :)
    Date: Mon, 28 Sep 2009 19:42:56 +0200

    "Krzysiek" b...@3...goog
    legroups.com

    > Hm... A jeśli ładnie poproszę, dasz streszczenie?

    : Zamiast rozpisywać się na tysiące głupot nie na temat jakie były
    : poniżej w tym poście nie prościej zajrzeć do TOiP? ;)
    : Ostatnio przelewy z mocy do Polbanku sa gratis.

    Na jakie tysiąc? A... Przepraszam... Tysiące... To co innego. :)

    Za późno -- dziś poszedłem do prawosławnych i zabrałem prawie
    7 stów z mocnego -- wpłaciłem do Eurobanku. :) Gdybym wiedział,
    że można przelewać za free -- zabrałbym o 100 złotych mniej,
    bo tę stówę zostawiłem sobie na odsetki. Mniej więcej raz na
    dwa miesiące pobieram 50 złotych z słabo oszczędnego, więc raz
    na 2 miesiące bym wlał z mocnego na słabe i -- nie miałbym ani
    belki ze słabego, ani ponad 5 tałzenów na mocnym. :)

    Ale dziękuję za streszczenie. :)

    -=-

    Wracając do tych tysięcy -- jakiś czas temu byłem w pobliskim wariatkowie i gdy
    wracałem (a był to powrót z przeszłości -- przypominałem sobie, jakim byłem
    kiedyś nierozważnym filantropem) do domu, usłyszałem w radio o złotym pociągu
    papieskim. Mam astmę, więc unikam zgromadzeń ludzkich (ludzie zwykle nie myją
    się i śmierdzą oraz roznoszą choroby -- na przykład ospę wietrzną, na którą
    najwyraźniej zachorowałem 3 raz w swym życiu) ale pociąg postanowiłem zobaczyć,
    bo takie coś to jednak ewenement!!! Postanowiłem zobaczyć pociąg, a nawet pstryknąć
    mu fotki. Przygotowałem się starannie, ale gdy wychodziłem spod prysznica (a mam
    już taki zwyczaj, że tuż przed wyjściem z domu myję się) nastąpił atak, około
    3 godzin leżałem półprzytomny myśląc tylko o tym, aby oddychać i czekać...
    A później dwa dni (nawet nie wiem, ile) musiałem dochodzić do siebie...

    I tak oto, wyrokiem Boskim, kuriozum zwane złotym pociągiem papieskim
    (ciekawe, czy był to pociąg seksualny także) ominęło mnie, bo pociąg
    odjechał wczoraj o godzinie 15, a ja byłem na chodzie dopiero dziś,
    a i to daleko mi do dobrego stanu. :)

    Może to i dobrze, bo pewnie bym znowu zaraził się jakimś świństwem. :)

    Jak mi trochę się polepszyło, strzeliłem sobie Neoplita, ale zauważyłem,
    że nie działa to natychmiastowo... Na ulotkach napisano, że nie działa
    doraźnie, ale na szczęście jest jakiś inny, który doraźnie działa. :)
    No... I ten doraźny kupiłem... Leży przede mną... Nauczę się obsługi
    (elektroniki w nim mało, więc jakoś pójdzie) i może jednak będę mógł
    się kąpać, choć tuż obok będę miał ów Ventolin...

    Boże!! Czego to ludzie nie wymyślą!!!
    Nie mogę biegać ,,wyczynowo'', nie mogę przechodzić z gorącego
    pomieszczenia do zimnego -- ale żyję. :) Astma nie jest uleczalna. :)

    No... Teraz to Kościół musi mi przydzielić panienkę, która będzie się
    ze mną kąpała pod prysznicem i w razie czego będzie mnie przywracała
    zdrowiu ,,pocałunkiem preparatu Ventolin... :)

    W protiwpołożnym umrę w czasie jakiegoś ataku. :)

    Albo pokonam tę astmę, jak pokonałem zatoki, ale wówczas będzie
    to cud, a na pewno tego rodzaju cudów nie potrzeba Kościołowi. :)
    Innym cudem jest reperacja zachowawcza ścięgna prostownika
    środkowego palca prawej ręki. Unieruchomienie trwało tylko
    3 tygodnie (nie 6 -- lekarz tak zadecydował; później sobie
    doleczałem ,,na własną rękę'', bo 3 tygodnie to jakby nic,
    ale zanim zacząłem doleczać, minęło sporo czasu), a tuż
    po zdjęciu unieruchomienia nadwerężyłem to ścięgno. Zaś
    samo unieruchomienie też urągało zasadom dobrego leczenia. :)

    -=-

    To jak zakonnice i inni popierdoleńcy -- dacie mi wreszcie prawo
    do panienki czy zabijecie mnie? A może wolicie, abym pokonał astmę,
    a tym samym podbił stempel pod tym, że jestem święty? :) (podczas
    gdy wasz święty ojciec pozostanie świętym ojcem nieświętym, bo teraz
    nie ma widoków na wyniesienie JPII na ołtarze) Panienka na to życie,
    być może niedługie, być może długie, ale na doczesna, a chwała
    świętego na zawsze, na wieki... A jeśli mnie zabijecie, to traficie
    do piekła -- też na wieki!!!

    To jak -- pozwolicie chętnej na małżeństwo ze mną czy będziecie
    tołkowali, że to grzech przeciwko Bogu i Kościołowi? :)

    Pieniędzy dla was, duchowni siejący w ciele, robić --- nie będę. :)

    Bogu pozostawię rozstrzyganie -- martwy, święty, czy może jednak żonaty. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'