eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzerwane łańcuchy dostawRe: Przerwane łańcuchy dostaw
  • Data: 2022-01-21 12:29:30
    Temat: Re: Przerwane łańcuchy dostaw
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    piątek, 21 stycznia 2022 o 11:49:49 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Hmm, a co to za bank i karta? Szczególnie intrygująca jest ta "blaszka" - no chyba
    że chodzi o metalową.

    Tak, karta metalowa, grawerowana laserowo.

    > Taki wypas przychodzi zwykłą pocztą? Przecież nawet platyny santander wysyła
    kurierem, są pojutrze.

    NIe wiem jak przychodzi, założyłem, że jak każda inna karta. Platynę z tego banku
    dostałem zwykłą pocztą.

    > W banku pytałeś, co się dzieje?

    Złożyłem reklamację, ale bardziej dotyczyła tego, że pozamykali mi juz bezcenne
    chwile, a chciałem zamienić punkty na cegiełki dla WOŚP, a nie mogę już korzystać z
    benefitów na nowej karcie, bo nadal jej nie mam.

    > Choć jak widać nierychliwy, karta wirtualna po 3 dniach - śmiech na sali ;>
    > Chyba że po prostu dopiero po trzech dniach zechciałeś ją mieć.
    >

    W procesie migracji lojalnie podają, że karta pojawi się po 3 dniach i wtedy też się
    pojawiła. Jako drugi punk podają, że obecna karta zostanie zablokowana po aktywacji
    nowej, ale nie później niż .... i tego nie zapamiętałem.

    > Z metalem to może być problem z produkcja, to jednak nie plastiki, gdzie bank ma
    zapas blankietów.

    Myślę, że tu jest tak samo. muszą mieć zapas "blankietów" metalowych i na nich
    grawerują spersonalizowane dane.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1