eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzesilenie -- Impresji nie wypowiedziałem w terminie... Co dalej?...Re: Przesilenie -- Impresji nie wypowiedziałem w terminie... Co dalej?...
  • Data: 2012-07-12 23:54:34
    Temat: Re: Przesilenie -- Impresji nie wypowiedziałem w terminie... Co dalej?...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jtm9n8$28e$...@i...gazeta.pl

    > Dziś zadzwonił telefon i zapoponowałA mi przelanie środków na
    > zewnątrz karty, co dałoby zwolnienie z opłaty. Niestety trzeba
    > wylać z karty na co najmniej 2 dni. Za przelew nie ma żadnej
    > prowizji, ale są %% -- 15,9% w skali roku, czyli od 10 tałzenów
    > około 87 złotych -- na oko.

    > 15,9*2/365=0,087123287671233

    > Trzeba jeszcze ustalić rząd wielkości, co nie jest trudne. ;)
    > 15,9 rocznie czyli ponad 1% miesięcznie, czyli od 10 tałzenów
    > to ponad 100 złotych miesięcznie, czyli po 1 dniu ponad 33 złote,
    > czyli 87 po 2 dniach?...

    Tu maruda mógłby napisać, że pierdolę. :)
    Oczywiście 100/31 nie daje 33, ale dużo mniej.

    -- Zdecyduj się... Dużo czy mniej? ;)

    Mnie uczyli (Maciej Jędrzejczak mu było na imię) że 'dużo'
    oznacza co najmniej różnicę jednego rzędu wielkości.

    > A mówili, że i bez brzydkich słów nie będą zdzierać karcianych pieniędzy... Czyżby
    kłamali?

    Bez tych słów jedynie dają furtki boczne zwane przelewaniem?...
    I jeszcze proponowali, abym przeznaczył te pieniądze na jakiś cel...
    NA JAKI?! MAM!!!

    Mam cel!!! Jutro, czyli dziś (bo merytorycznie jutro zaczyna się dziś)
    kończy się lokata... Zatem leję merytorycznie na silne i mam odsetki
    za jedną noc... Za jedna godzinę, bo za godzinę zabiorę szmal...
    Zatem ta lokata procentuje podwójnie -- na lokacie, i na silnym...

    Jak to mówią -- siła dobrego na jednego? Nie -- na lokacie były 3 tałzeny, nie
    jeden...

    -=-

    Ja nie tylko nie wykorzystam nigdzie tych pieniędzy lanych impresyjnie,
    ale odwrotnie -- naleję do karty, aby z niej zrobić przelew, dzięki
    czemu nie zapłacę ani prowizji, ani odsetek, ani opłaty za kartę?...

    Jedynie skredytuję Mille swoją dychą na 2 dni.

    -=-

    Przelałem szmal z lokaty jutro kończącej się na silne, aby za
    kwadrans czy dwa przelać na ROR, skąd zlecę lanie do Mille na
    oszczędne... Wyleję też to, co dałem wiewiórkom i poleję do
    BPH...

    -=-

    I jak tu nie lubić merytoryczmości? :) Ponad 30 groszy do przodu!!!
    Oczywiście dla sportu -- lekarz mówił, że na zwyrodnienia kręgosłupa
    dobry jest sport... Nie pytałem, czy każdy. ;)

    Przy okazji i Vin_cent_us coś dostanie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'