  • Data: 2011-01-05 22:32:41
    Temat: Re: Przy okazji zerknijcie na Baltic Dry Indeks...
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:ig2hi9$2j7$1@news.onet.pl...

    > Eee tam. Ja czytam różnych ludzi, ale fakt faktem, sprawdzalność prognoz
    > loteria. Zresztą inwestowanie to nie jest przecież prognozowanie, bardziej
    > reagowanie na to, co się dzieje.

    "bardziej" pełna zgoda, nawet naj- i to jest podstawa wszystkiego.

    Oczywiście nie chodzi mi o bieżącą reakcję w postaci coraz większego
    uśredniania w dół jakiegoś klopiącego banana.
    ;)))

    Co do meritum: przykładowo skoro grasz na wybicie (chyba to lubisz), to w
    odpowiednim momencie zwiększysz TP i zawęzisz stopa.
    Jeśli psychicznie spodziewasz się wybicia z formacji, to nie jest to
    prognoza???

    Trochę upraszczam, ale mówimy o ogólnej idei.

    Poza tym reakcja reakcją ale jak długo nie zapuścisz robota = świadoma
    interpretacja ergo prognozowanie na podstawie doświadczenia życiowego
    (prawie jak sędzia, ale bez wykonywalnych wyroków).

    Czyli nie należy mylić reagowania na bieżąco z błędami algorytmu
    pozbawionego emocji.