  • Data: 2009-10-25 13:07:56
    Temat: Re: Przychodzi baba do SKOK Stefczyka...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ąćęłńóśźż" hc1gv8$p9$...@n...wp.pl

    > No zobacz, a myślałem, że za szwagra naczelnika urzędu...

    Nie za, ale na. Poza tym -- ładnie tak pomawiać i kłamać?
    Nie na szwagra, lecz na zięcia. ;) Zięć ożenił się, ma
    żonę i dzieci -- trzeba być miołosiernym...

    -- Fajnie masz z Jackiem?
    -- No... Jeszcze gdyby Twój facet dał nam samochód.
    -- To nie jest mój facet.
    -- Ale może być Twój. Po co mu ten samochód, dwoma nie jeździ.
    -- A Jacek coś zarabia?
    -- Tak. Ze 200 miesięcznie mu zostaje na rękę.
    -- Czyli 400 czy 800?
    -- ???
    -- Na rękę. Ty masz dwie ręce i on ma dwie...
    -- Aha... Nie... Zostaje 200 w ogóle...
    -- Czyli mój facet musiałby jeszcze dać na paliwo...
    -- Paliwo, naprawy, rozrywki...

    I nawet znalazły dla faceta ;) zatrudnienie. Na szczęście
    i tym razem ,,śmierć mnie otuliła''...

    Naczelnik ma syna lub zięcia, dla którego znajduje ,,pracę''...
    A syn lub zięć ma rodzinę... Nierzadko założoną właśnie po to,
    aby miłosierne społeczeństwo mogło mu płacić...

    BTW Jacka... Wędruje za mną co najmniej od czasów szkoły średniej -- Jacek Margos,
    astmatyk, podbierał mi panienki, w tym i Agatę, myjącą ręce w czasie przerw między
    lekcjami -- mydełkiem... Nie wiem, czy to mydełko Fa, ;) ale pamiętam, że patrzyłem
    na Agatę wielokrotnie wilczym wzrokiem, a bestia ani razu nie użyczyła mi tego
    mydełka...
    Byłem zabawny? Nachalny? Oczywiście, że moim zdaniem powinna była nie tylko użyczyć
    mi
    tego mydełka, ale nawet powinna była umyć mi ręce, i oczywiście w damskiej toalecie,
    gdzie nie śmierdziało zbyt mocno moczem rozlanym po podłodze... :)

    Ale Agata Samkowicz broniła kostki mydła jak niepodległości...
    Gdybyż to Ula Rusiłowicz myła swe ręce mydełkiem...
    Ją także podebrał mi Margos...

    Sztampa z dialogu wędruje za mną od dawna...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'