  • Data: 2015-04-02 00:40:02
    Temat: Re: Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Chytry dwa razy traci. Strzelą sobie w stopę tak samo, jak to zrobili
    > wprowadzając opłatę 4 groszy za sprawdzenie stanu konta telefonu
    > komórkowego. W efekcie tego kroku utracili olbrzymią ilość klientów,
    > praktycznie wypadli z tzw. "Wielkiej trójki", a teraz żeby nie
    > zbankrutować, muszą zlikwidować 1/3 firmowych salonów i zwolnić ich
    > personel -
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-mniej-sa
    lonow-i-redukcja-zatrudnienia,2,3,32980.html

    Oby to prawda była.

    Ja jestem ciekawy ile BZWBK straciło po wprowadzeniu opłat za konta
    walutowe. Na mnie sporo, bo względnie często płaciłem ich kartami w trzech
    walutach na paypalu.

    Cudowanie raz do roku aby uniknąć opłaty rocznej za karty byłem w stanie
    zaakceptować. Obowiązkowego utrzymywania średniego salda na rachunku minimum
    20 już nie.

    Mam obecnie KK w BZWBK dożywotnio za darmo (z dokładnością do tego na ile
    można ufać Temu Banku). Niech tylko coś się zmieni, od razu śmietnik.