  • Data: 2015-04-02 16:03:58
    Temat: Re: Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-04-02 o 13:22, Dominik & Co pisze:
> [...]

    No wiesz, jest sobie konto, poki jesc nie wola, to moze sobie byc.
    Kosztow dla banku w zasadzie nie przynosi, to skad te oplaty ?

    Zaczyna byc uciazliwe pilnowanie tych obrotow.

    >Czyli zyskuje na darmowym kredycie jaki funduje mu bank.

    Jak placi KK w sklepach. Ale paradoksalnie za KK oplaty male. Z czego
    oni zyja ?
    Przy debetowce kredytu nie ma, wiec za co oplaty ?
    Ba, aby debetowka dzialala, cos na koncie musi lezec.
    Odsetki bankowi przynosi, a bank ich nie wyplaca.

    >Tym bardziej nie rozumiem teraz tych płaczków za 6 zł...

    Zaczyna byc uciazliwe pilnowanie tych obrotow.
    I jak widzisz - czesto juz oplata bez zwolnienia.

    Wychodzi na to, ze to oplata za bankomaty ...

    J.