eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie - CitiBank KKRe: Pytanie - CitiBank KK
  • Data: 2004-05-28 14:19:49
    Temat: Re: Pytanie - CitiBank KK
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 28 May 2004 15:23:09 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >> Czytajac to co napisales ponizej, tzn. planujac ze to bedzie podstawowa
    >> karta to arto bylo wziac numery do call center innych krajow - to tylko
    >> kartonik wymiarow karty.
    >
    >Owszem mógł. Ale czy Citi nie powinno dzwonić do klienta w takiej sytuacji?
    >Oczywiście z ich puntu widzenia najłatwiej jest zablokowac kartę.

    Ależ Citi dzwoni. A raczej próbuje. Jesli klient nie zostawił numeru
    do siebie, znaczy, zostawil, ale go pod nim nie ma, to co?
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1