    From: "Tomasz Iwaszkiewicz" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie VISA kredytowa WBK
    Date: Tue, 5 Nov 2002 09:46:54 +0100

    "News.acn" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aq48cq$1098$1@foka.acn.pl...
    > Kupiłem se tą ich kartę - 58 zł rocznie. Super myślę - najtańsza na rynku.
    > Zaczynam używać, patrzę, a te skurczysyny naliczyły mi 5 zł jakiegoś
    > ubezpieczenia.
    > Proszę o info od kogoś kto miał już z nimi do czynienia w tej dziedzinie.
    > - czy ubezpieczenie to jest obowiązkowe i nie do uniknięcia?
    > - jeśli tak to gdzie to jest napisane w umowie
    > - czy jeśli zostałem wprowadzony w błąd, to czy mam prawo oddać kartę a
    oni
    > mi moje 58 zł
    > kto z nimi wojował ?

    Nie ważne co się wpisze na wniosku :)
    Ja na przykład wystąpiłem o kartę VISA i zaznaczyłem że chcę ją kurierem -
    bo leniwy jestem.
    Po 3 tyg. oczekiwania zadzwoniłem i się dowiedziałem że czeka w oddziale.
    -Ale dlaczego droga Pani ? (pytam)
    -Widocznie ktoś nie zauważył - albo błąd popełnił - wie pan u nas wysyłanie
    zajmuje się produkcja....
    - No właśnie nie wiem i nie rozumiem.

    Ciekawe czy jak dziś pójdę do oddziału to ona tam będzie - ciekawe też czy
    mnie skasują za kuriera..... Matoły.

    Tom.