    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pytanie do Anatola....
    Date: Wed, 04 Feb 2009 23:40:47 +0100

    vanbasten wrote:
    > posluzyles sie czyms tam do uwypuklenia ukrytej tezy wiec ja tak na
    > przekor sie tylko do tego czegos odnioslem choc pewnie cie to
    > zgrzewa... tak wiec kontynuujac faktem jest rowniez to iz w kraju nie
    > placi sie nawet czesci tego ile to kosztje... a w zasadzie sie
    > placi... tyle ze w sposob ukryty... rozumiem ze chcialbys za free...
    > tez bym chcial... a propos kosztow rynkowych... z rachunku
    > przepisuje... porod naturalny... 2 dniowy pobyt w szpitalu... 10 tys
    > usd...

    Ddobre. To ja tez z rachunku, 2 godzinna diagnostyka w GBMC - 1200USD +
    w najblizszej aptece 240USD za antybiotyki na 7 dni kuracji.

    Za szpital rozliczenie bezgotowkowe, ale w aptece placisz, a dopiero po
    3 miesiacach przyszedl czek od ubezpieczyciela (po potraceniach).
    Powiedz teraz jakiejs babci z 1000 renty, ze juz, teraz wyskakuje z 7
    stow w aptece :)

    Wieslaw