  • Data: 2009-01-25 09:32:01
    Temat: Re: Pytanie do Anatola - Rospuda.
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mało tego.

    Anatolu Europejczyku dołączył byś się z chęcią do oklasków ?.

    W historycznym momencie"
    http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=7594

    "[...]Obserwując scenę polityczną każdy mógł odnieść wrażenie, że Platforma
    Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość, gdyby tylko mogły, to pożarłyby się
    na surowo. Ale z okazji przygotowania aktu zdrady narodowej najwyraźniej
    proklamowano rozejm. Donald Tusk składał się na trybunie sejmowej jak
    scyzoryk i tak wszystkim zakadził, że nawet Jarosławowi Kaczyńskiemu rączki
    same składały się do oklasków, podobnie zresztą, jak panu prezydentowi.

    Pan prezydent w swoim przemówieniu między innymi podziękował przywódcom
    innych państw europejskich. Charakterystyczne było, że kiedy wymienił
    niemiecką panią kanclerz Aniele Merkel, na sali sejmowej rozległy się
    oklaski. Jeszcze były nieśmiałe, ale bo też i posłowie jeszcze się nie
    pzyzwyczaili, jeszcze się nie nauczyli, że na dźwięk nazwiska każdorazowego
    niemieckiego kanclerza, nie tylko trzeba będzie klaskać, ale również
    wstawać, by urządzić swemu nowemu panu owację na stojąco. Jeszcze się nie
    nauczyli, ale się nauczą.[...]"

    Dr.Endriu