    From: "EMS" <...@...c>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
    Date: Fri, 12 Jun 2009 20:35:36 +0200

    [...]
    > Spółki giełdowe, które szanują swoich akcjonariuszy, przeważnie
    > wprowadzają nowe emisje z tym prawem. Są od tego wyjątki, np. gdy spółce
    > zależny na konkretnym inwestorze branżowym, który może wnieść do spółki ,
    > poza kapitałem, nową jakość. Wtedy , w tych wyjątkowych okolicznościach,
    > akcjonariusze mogą zgodzić się na emisję bez prawa poboru pod konkretnego
    > akcjonariusza strategicznego.
    [..]
    co to znaczy wprowadzaja?
    gdzie je wprowadzaja? bo byly ostanio spolki, ktore niestety nie
    wprowadzaly :) emisja z pp sie odbyla, cena akcji zostala zmodyfikowana, pp
    szlag trafil, a spolka udaje, ze wszystko jest ok.. i KNF udaj, i ja tez
    udaje, ze nic mi sie nie stalo.. mimo ze wchodzilem w pp, zeby ratowac
    kase:)