  • Data: 2002-09-08 19:08:40
    Temat: Re: Pytanie do osoby znajacej sie na kartach kredytowych
    Od: "emandk" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dziwna sprawa jest to ze po kilku dniach pieniadze zostaja mi zwrocone i
    mam
    > je znowu do dyspozycji. czyzby bank u ktorego pobieralem pieniadze nie
    robil
    > tzw. settelment'u (nie wiem jak po polsku sie to nazywa) dopiero po kilku
    > tygodniach od tej tranzakcji pieniadze zostaja zabrane z konto.
    >
    > tomek

    Witam,
    szanowny kolego Tomek Polska to dziwna kraj i u nas w kraj
    system bankowy robić dziwne rzeczy, mięć dziwne numery (np.PKO),
    mieć dziwna obsługa i w kraju mieć dziwna władza (władza zawsze robić to
    czego obywatele nie chcieć),
    zresztą obywatele też być dziwni (im władza robić bardziej im źle tym
    obywatele więcej na władza głosować).
    I wiele jeszcze dziwna rzeczy w nasz kraj.

    pozdrowienia od obywatel dziwna inaczej (czytaj-w miarę normalny) - emandk.

    ps.
    takimi sprawami nie należy się przejmować - czyli licz swoje i rób swoje.