    From: Tomek <n...@n...no>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie o kk i odsetki od odsetek
    Date: Tue, 16 Mar 2010 03:05:35 +0100

    On 16.03.2010 00:47, darnok wrote:

    > Przez powyzszy tekst przeswituje mi jedno...
    > O ile masz karte w typowym banku to zdajesz sobie sprawe ze odsteki
    > dostaniesz od calego zadluzenia i od tego dopiero odejma to co wplaciles?
    > Brak odsetek to przywilej ktorego bank udziela za splacenie *calosci*
    > zadluzenia. Niesplacenie nawet kilku gr powoduje naliczenie odsetek od
    > calosci.
    > Jest tylko kilka bankow ktore wylamuja sie z tej zasady i nalicza ci
    > proporcjonalnie do niesplaconej czesci - ale nie podales jaka to kk.

    Karta KIS. Masz rację. Trudno, co zrobić.

    Z regulaminu:
    "Bank bez odrębnej dyspozycji Klienta nalicza odsetki od kwot wszystkich
    Transakcji w wysokości określonej w Tabeli Oprocentowania za każdy dzień
    kalendarzowy, zaczynając od dnia zaksięgowania Transakcji w Banku, do
    dnia zaksięgowania całkowitej spłaty Zadłużenia. Odsetki od Transakcji
    bezgotówkowych nie są pobierane, jeśli Zadłużenie zostało spłacone przed
    upływem terminu dnia spłaty wskazanego na Wyciągu."