  • Data: 2003-10-12 14:31:42
    Temat: Re: Pytanie od studenta....
    Od: "foju" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja już chyba wiem o co mi chodzi :-) A mianowicie na ile i czym rozni sie
    praca faceta co zarzadza ryzykiem w banku (czyli to co pisales o tych
    limitach dle dealerów) a kogos kto zarzadza ryzkiem finansowym dla
    przedsiebiorstw np. zabezpiecza je przed zmiana stop procentowych lub kursów
    walut...I czy aktualnie i w najblizszych latach rynek pracy dla ludzi
    zarzadzajacych ryzykiem fiannsowym bedzie w stanie dobrym czy w ogole go nie
    bedzie...I tak na koniec jaka literature byc polecil zebym sobie przyblizył
    na czym polega praca człowieka od zarzadzania ryzykiem w banku?
    PZDR
    Marcin