  • Data: 2006-02-07 15:55:43
    Temat: Re: Pytanie odnosnie pelnomocnictwa
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Feb 2006 16:25:32 +0100,
    osoba podpisana: Walter <b...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > pieniadze i likwiduja konto. Pani w banku wiedziala o smierci
    > wlasciciela konta i wyplacila pieniadze (zapytala tylko czy wlascicielka
    Pff.
    > umarla tego samego dnia co byly wyplacane pieniadze).
    >
    > Po miesiacu 3 osoba (ta ktorej nie bylo przy likwidacji konta)
    > stwierdza, ze 2 osoby, ktore wybraly pieniadze zrobily to nielegalnie.
    No i wg mnie słusznie - po śmierci pełnomocnictwo wygasa. Kwestia
    dowiedzenia przed sądem, że w momencie wybierania pieniędzy te osoby
    wiedziały o śmierci właściciela.

    > !!! Wiem, ze dziwne pyt., ale chcialbym znac odp. :)
    Ja bym skierował się do prokuratury.

    > Jak sa 3 osoby upowaznione to moze dowolna osoba z tej trojki wybrac (po
    > smierci wl.) i nie ma zadnych problemow, tak ??
    *DO* śmierci, po śmierci pełnomocnictwa nie było.
    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")