  • Data: 2005-07-16 21:04:53
    Temat: Re: Pytanie - przelew do Norwegii?
    Od: "kuba" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet jezeli udasz sie do NORDEI w PL, to Twoj przelew do NORDEI w Norwegii
    > i tak pojdzie SWIFTEM.
    > Nordea w Norwegii to zupelnie inny bank niz Nordea w PL (tzn. inna baza
    > danych i takie tam) i nie bedzie tor aczej traktowane, jako przelew wewnatrz
    > NORDEI.

    Dupa! Przelewy miedzy kontami Nordea w roznych krajach ida przez Nordea Private
    Transfer i sa bezplatne ! Wiem, bo korzystam z tego! Nic nie idzie przez SWIFT,
    a przez NPT czy jak to sie nazywa. Idz do oddzialu, otworz konto w walucie
    przelewu, wplac w kasie i przelej przelewem Nordea i nic nie zabulisz!