eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie z praktyki: - brak środków a zmiana PIN w Bankomcie › Re: Pytanie z praktyki: - brak środków a zmiana PIN w Bankomcie
  • Data: 2012-06-25 22:36:02
    Temat: Re: Pytanie z praktyki: - brak środków a zmiana PIN w Bankomcie
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):
    > Co nie zmienia faktu, że podczas autoryzacji bank powinien wysłać na
    > kartę nowy PIN off-line.
    >

    I chyba tak jest, dla pewności 2x próbowałem wypłacić kwotę większą niż mam.
    Bankomat BZWBK grzecznie odmówił - chwilę myślał... Był z tych "czipowych":)
    Bo nie omieszkał o tym poinformować :)

    Pacjent:
    Karta debetowa Sync, dostałą w bankomacie offa, bo grzecznie autoryzowała się
    w lidlu. A jak wiemy tam jest 1F (autoryzacja+pin off)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1