    From: Jarek <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanka
    Date: Thu, 26 Oct 2006 17:23:23 +0200

    witek napisał(a):

    > Następnym razem jak będziesz chciał o czymś podyskutować, wymienić opinie
    > czy teź czymś nowym się pochwalić pisz śmiało.
    > Jak będzie chciał, żeby ktoś odwalił za Ciebie robotę bo tobie się nie chce
    > szukać w Googlach lepiej nie pisz.

    Nie chciałem żeby ktoś za mnie odwalił robotę tylko żeby mi
    pomógł.Uważałem że na tej grupie znajda się osoby dla których to jest
    chleb powszedni i wiedzą takie rzeczy, nie sprawi to im żadnego kłopotu,
    gdyż wiedza oco w tym chodzi.A tu jednak niespodzianka, znalazło się
    więcej przemądrzałych niż tych którzy udzielili mi odpowiedzi.
    Chciałem podziękować S.T. który naprowadził mnie na odpowiedni trop.
    Ja porostu źle szukałem w google i nic mi nie znajdowało.Na stronach
    banków też przeglądałem, ale nic nie znalazłem.Więc postanowiłem rzucić
    posta na newsy, nie wiedziałem jednak że tu aż powstanie taki problem
    Ludzie dajcie już spokój tej dyskusji.
    Pozdrawiam i więcej życzliwości życzę w stosunku do innych ;)