  • Data: 2006-10-14 20:46:49
    Temat: Re: RACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "FW" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Złożyłem dwukrotnie reklamację w moim banku, raz w pobliskiej placówce,
    > raz na
    > infolinii.
    > Bank stwierdził dwa razy, ze przelew był prawidłowy.

    No bo przeciez byl. Przeciez reklamacja powinna dotyczyc cofniecia
    przelewu, a nie jego wyslania. Alternatywnie mozna bylo w GE
    powiedziec "nie dostaliscie pieniedzy? Tu macie kwit z mojego banku
    ze przelew poszedl, chyba autentyczny?".

    Fakt, troche wymaga dzialania znajomego.

    > A sprawa i tak by się zakończyła bez winy banku. Dlaczego? No cóż, jestem
    > pewien, że bank przytoczyłby odpowiedni punkt regulaminu, w którym całą
    > odpowiedzialność zrzuciłby na klienta.

    Bardzo watpie.

    > Przypominają mi się od razu legendarne[1] wpłatomaty mBanku, których
    > działanie
    > polega na zawieszaniu się i blokowaniu pieniędzy.

    Wplatomaty i w ogole bankomaty, faktycznie, to jest lekka zdrada.
    Zwlaszcza jesli ktos chcialby ich uzywac w powiazaniu z gotowka
    wieksza niz symboliczna. Zasadniczo uzywanie gotowki wiekszej niz
    symboliczna jest zawsze problemem, choc czasem operacje bezgotowkowe
    maja wad jeszcze wiecej.
    --
    Krzysztof Halasa