  • Data: 2010-06-06 09:33:59
    Temat: Re: Rachunek w NBP
    Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XYZ <j...@m...bin> napisał(a):

    > Czy zwykłe przedsiębiorstwo może posiadać rachunek prowadzony przez NBP?
    > Proszę popatrzeć na tę stronę w Allegro:
    > http://allegro.pl/item1033702143.html (to nie jest reklama!)

    Nie ten numer rozliczeniowy. ta 7 z dziewiątkami to SKOKi. Powyżej 800 to
    Banki Spółdzielcze. Myślę, że wystawiający tą aukcję przewiduje, że niebawem
    nazwa Narodowego Banku Polskiego zostanie skrócona do NBP (w końcu docelowo ma
    byc jeden euro bank centralny - EBC ;)... a że SKOK-i reklamają się jako tylko
    polski kapitał, to sobie zażartował, że to "juz niebawem" będzie Narodowy Bank
    Polski (nie mylic z NBP) ;)))

    Coś na wzór: było Państwowe Wydawnictwo Naukowe z logo PWN. Jest Wydawnictwo
    PWN bez prawa użytkowania 'starego' rozwinięcia skrótu.