    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rachunek w OPEN promocja
    Date: Sun, 17 Oct 2010 23:40:37 +0200

    "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i9flnc$2iu$1@news.onet.pl...
    > Hej

    > OK. Chyba sobie założę ale w TOiP
    > http://www.getinonline.pl/egetin/doc/tabela_oplat_i_
    prowizji_konto_skarbkonkowe.pdf
    > nie wiedz żadnej informacji na temat kart płatniczych do tego konta.
    >
    > Niby na stronie jest takie info:
    > a.. wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
    > a.. wydanie i prowadzenie karty płatniczej
    > no ale nie jest to wiążąca informacja i w każdej chwili może zniknąć.
    >
    > Czy gdzieś znajdę info o opłatach za karty płatnicze ?

    http://getinonline.pl/egetin/doc/toip_karta_debetowa
    .pdf
    Dla mnie ta tabela jest mocno nieprecyzyjna. Jakie sa oplaty za wyplaty
    karta powiedzmy na poczcie i w terninalach agencji PKOBP?
    W kazdej chwili tabela w kazdym banku moze ulec zmianie. Ja tam do karty
    getina podchodze z lekka rezerwa, bo pamietam ich oferte e-Getina i wtedy z
    karty nie pozwalali rezygnowac i wprowadzali rozne zapisy utrudniajace
    rezygnacje. Do wyplat z bankomatow uzywam DBneta i to mi na razie wystarcza,
    stad nie szukam kolejnej darmowej karty debetowej a pay-pass nie jest mi
    potrzebny, bo na razie nie znajduje miejsc do placenia tym cudem w mniejszej
    miejscowosci, gdzie przebywam.