eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Rafi daje 200 zeta › Re: Rafi daje 200 zeta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: Pan Sowa <p...@g...ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rafi daje 200 zeta
    Date: Tue, 03 Apr 2012 19:15:08 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <jlfb6t$egc$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <19279062.103.1333005786425.JavaMail.geo-discussion-forums@vbex14>
    <f...@f...googlegroups.com>
    <jld4kc$9gq$1@inews.gazeta.pl> <jld6pb$s4k$1@inews.gazeta.pl>
    <jld6sq$i61$1@node2.news.atman.pl> <jld83e$p29$1@inews.gazeta.pl>
    <jlegho$dng$1@inews.gazeta.pl> <jlelui$1q0$1@node2.news.atman.pl>
    <jlem5r$76n$1@inews.gazeta.pl> <jlf9e9$keq$1@news.task.gda.pl>
    <jlf9pd$2ob$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 46.205.69.108.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1333473310 14860 46.205.69.108 (3 Apr 2012 17:15:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Apr 2012 17:15:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
    Thunderbird/11.0.1
    In-Reply-To: <jlf9pd$2ob$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 120403-1, 2012-04-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:569596
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-03 18:50, neoniusz pisze:
    > Ta, u ktorej podpisywalem, byla zorientowana w temacie i poszlo szybko -
    > wydrukowala potwierdzenia, ktore podpisalem. Zalozylem sobie przy okazji
    > lokacyjne i walutowe. Dodatkowo przypomniala o wszystkich warunkach,
    > ktore trzeba spelnic, zeby dostac premie.
    > Co ciekawe - login i haslo do bankowosci elektronicznej zostal taki sam
    > jak mialem wczesniej z kontem premium.
    > A wlasnie, co do premium. Jak wspomnialem kobiecie, ze mialem takie
    > konto to sie zaczelo.
    > Rozmawialismy chyba 20 minut - starala sie mnie namowic na KK, lokaty
    > strukturyzowane i inne produkty. Pogadalismy o inflacji, podatkach i
    > rekomendacjach. Powiedziala, ze jak bede mial jakies pytania i problemy
    > to zebym dzwonil, dostalem wizytowke. W porownaniu z moimi
    > wczesniejszyim kontaktami z raiffim to bylo 1000% lepiej.

    Ja natomiast również średnio byłem zadowolony z obsługi w oddziale ale
    byłem zaraz przed zamknięciem oddziału więc mogę to zrozumieć :)

    Natomiast wszystko poszło sprawnie, nie naciągano mnie na jakieś kolejne
    super produkty (nie trawię ofert super planów oszczędnościowych na
    emeryturę czy innych rewelacyjnych inwestycji w kawę czy trawę).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1