eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Raifeissen] Promocja, której nie maRe: [Raifeissen] Promocja, której nie ma
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.
    pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Raifeissen] Promocja, której nie ma
    Date: Fri, 9 Apr 2010 17:40:26 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 26
    Message-ID: <hpnhg3$rdd$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hpnh8c$dp6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.239.217.30
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1270827331 28077 87.239.217.30 (9 Apr 2010 15:35:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Apr 2010 15:35:31 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hpnh8c$dp6$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetScannerBuild: 6904
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524666
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hpnh8c$dp6$...@n...onet.pl...

    > Później:
    > - Od kilku dni jest jakiś błąd w Polcardzie, wiemy o tym, transakcje nie
    > przechodzą, ale błąd jest po ich stronie i czekamy, aż naprawią.
    > - Przecież to jest transakcja z *rachunku* karty, a nie kartą - idzie
    > eliksirem z Raiffaisena do BH, a nie przez Polcard...
    > - Wszytkie transakcje kartami idą Polcardem.
    > Łączy się z szefem, który podobno potwierdza.
    > - Proszę zadzwonić w poniedziałek. Acha, napiszę do kolegów z działu kart,
    > żeby zdjęli panu tę blokadę na 5 000, dobrze? Będzie zdjęta w poniedziałek
    > rano, bo dzisiaj pracują do 16:00. Przepraszamy za tę sytuację, mam
    > nadzieję, że te pieniądze nie były panu tak bardzo potrzebne...
    > - Ależ skąd, poradzę sobie. Życzę miłego weekendu. - Ciepły uśmiech w
    > słuchawkę.

    Przechodziłem mniej więcej podobny dialog z analogicznymi argumentami
    bodajże w poniedziałek przed Wielkanocą. Nie przechodził mi przelew ani
    przez internet ani przez telefon.

    Jednak jeszcze tego samego dnia wieczorem oddzwonił konsultant i przelew dał
    się zlecić na kolejny dzień, tak że "straty" sprowadziły się do odsetek za 1
    dzień. Był to pojedynczy przypadek, bo z przelewów w okresie promocji
    skorzystałem już około 7 razy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1