  • Data: 2012-04-17 21:00:40
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jmke0r$a3j$1@inews.gazeta.pl...

    > "informujemy, iż warunki promocji "Mobilny Bank z premią na Gruper.pl"
    > dotyczą m.in. :
    > - dokonania zasilenia konta w każdym z 2 kolejnych miesięcy kwotą po
    > 1000
    > zł (łącznie 2 zasilenia na 2000 zł);

    Akurat z tego co powyzej - to nie wynika
    ale IMO wynika z tego :
    § 6/3/b - na Rachunku Uczestnika (o ktory umowa zostanie zawarta po złozeniu
    Wniosku w sposb opisany

    powyzej w ust. 2) zaksięgowane zostaną dwa wpływy w wysokości minimum 1000
    zł kaSdy, w dwoch

    kolejnych miesiącach kalendarzowych;

    Jak zwykle jakas bankowa pierdola nie potrafila zredagowac regulaminu "po
    ludzku"
    - chyba ze to dzialanie celowe .....