  • Data: 2012-08-27 17:32:05
    Temat: Re: Raiffaisen - kiedy zamkną konto?
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-26 20:23, Przemek pisze:
    > U mnie sytuacja jest taka, że zlecilem zamknięcie konta (w placówce) 24
    > lipca, czyli konto powinno zostać zamknięte 23 lub 24 sierpnia (zależy jak
    > ten miesiac liczą) tymczasem konto nadal jest aktywne.

    Miałem to samo i zajrzałem do placówki. Mała konsternacja, telefon na
    helpdesk i informacja, że następnego dnia zamkną konto bo 'coś się samo
    nie zamknęło'. Po powrocie do domu już nie mogłem się zalogować. A żeby
    było śmieszniej to obsługa twierdziła, że logować będę się mógł zawsze,
    tylko nie będzie produktów widać - na szczęście w tą bajkę nie uwierzyłem ;)