  • Data: 2012-04-16 20:01:09
    Temat: Re: Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jmhkig$6go$1@inews.gazeta.pl...
    > Samsung Galaxy S II poległ, nie dla mnie wisienki. Niestety ale podziękuje
    > jutro w oddziale. Ktoś powie że za łatwo się poddałem. Ale gdy zostało
    > złożenie
    > reklamacji to dziękuje postoję. 7 dni rachunek bankowy - mój rekord.

    Nieprawdopodobne
    Cos jest skopane w koncie albo zle sie do tego zabrales.
    Ja bym nie rezygnowal, ostatecznie zawsze te 2 przelewy
    chocby po 1zl moze ci pchnac "pomocna dlon" z innej sluchawki ;)

    Moj "dziadunio" skorzystal dzis goscinnie u kolegi z sony eryka
    a z opisu slownego wynikaloby ze to ktoras Xperia - klawiatura sprzetowa