eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Raiffeisen] A jednak dwa wyciagiRe: [Raiffeisen] A jednak dwa wyciagi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <d1fj5p$f2a$1@nemesis.news.tpi.pl> <423bea0b$1@news.vogel.pl>
    Subject: Re: [Raiffeisen] A jednak dwa wyciagi
    Date: Sat, 19 Mar 2005 11:14:18 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 0511-1, 2005-03-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 11
    Message-ID: <423bfb12$0$1425$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 19 Mar 2005 10:12:34 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.173.52
    X-Trace: 1111227154 mamut2.aster.pl 1425 82.210.173.52:1156
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:340934
    [ ukryj nagłówki ]

    Ogólnie z Raiffeisena jestem zadowolony, ale....

    Kilkakrotnie miałem sytuację w sklepie, że terminal sygnalizował brak
    środków (chociaz wszystko spłaciłem). Dzwoniłerm na infolinię, a tam
    informowali mnie, ze widzą, ze wszystko spłaciłem, ale to nie zostało
    zaksięgowane !!!!!! Pan z infolinii nie mógł odblokowac karty (chociaz
    widział, ze nie mam długów). Przy reklamacji w banku zaprzeczali takim
    sytuacja. Problem zniknął, gdy poprosiłem bank o znaczne podniesienie limitu
    na karcie, co od razu zrobili.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1