eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen BankRe: Raiffeisen Bank
  • Data: 2006-01-11 08:14:13
    Temat: Re: Raiffeisen Bank
    Od: Michal M <w...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Telefoniczna obsluga klienta nedzna (co prawda przez chwile sie poprawila) ale
    > teraz jest ponowne pikowanie w dol.

    mi sie podobalo jak zadzwonilem w sylwestra okolo 16.00 - przelaczali mnie
    kilkakrotnie, kazali czekac a zdala bylo slychac wesoly gwar imprezki - w sumie
    u mnie w firmie tez juz bylo po symbolicznej lampce szampana ale dlaczego pani z
    RB podjela rozmowe nie przelknawszy wczesniej ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1