eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - archaizmRe: Raiffeisen - archaizm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - archaizm
    Date: Wed, 6 Jun 2007 20:02:31 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 52
    Message-ID: <f46su6$gje$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <de4ec$4666f410$540ad935$5449@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.120.178
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1181153030 17006 80.55.120.178 (6 Jun 2007 18:03:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2007 18:03:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <de4ec$4666f410$540ad935$5449@news.chello.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417162
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:de4ec$4666f410$540ad935$5449@news.chello.pl...
    > Jestem w trakcie przenoszenia karty do Raiffeisena i dochodze do wniosku,
    > ze Raiffi pozostal ciagle w XXw.

    Wiesz, miałem lub mam już 5 różnych KK tego banku i nie mam takiego
    wrażenia. Co więcej jeżeli chodzi i kompetencję obsługi w oddziale oraz na
    infolinii, to uważam, że ten bank znajduje się wręcz w czołowce polskiej
    stawki. Podobnie jeśli chodzi o tempo załatwiania spraw.

    > 1. informacje, ktore trzeba przekazac bankowi nie zmienily sie chyba od
    > poczatku lat 90-tych poprzedniego stulecia. Zeby otrzymac karte trzeba sie
    > wyspowiadac z posiadanych nieruchomosci, samochodow itp. Przypomina mi to
    > znioski z czasow kiedy nie bylo jeszcze BIK-u.

    Nie pamiętam czy mnie o to pytali. W każdym razie zawsze jak pytają mam
    jedna odpowiedź - nic nie mam.

    > 2. zeby przeniesc karte z innego banku trzeba dac oryginal wyciagu z
    > posiadanej karty. Nie jest to nic strasznego, ale moze byc pewna
    > niedogodnoscia, np. gdy ktos dostaje wyciagi elektorniczne.

    Fakt, to jest nieracjonalne. Niczego to także nie utrudnia jesli ktos chce
    wielokrotnie przenosić tę sama kartę do innych banków, bo gdzie indziej
    biora kopie.

    > 4. zeby wyrobic karte dodatkowa konieczny jest podpis osoby, ktora ma
    > zostac jej posiadaczem. Informacje, ktore ma podac ta osoba w innych
    > bankach wystarczylyby do wydania karty glownej.

    To także minus, choć nie miałem okazji sam przetestować. Nigdy nie brałem
    karty dodatkowej.

    > 5. podczas rozmowy telefonicznej sklada sie oswiadczenia o zgodach na
    > przetwarzanie danych osobowych i ubezpieczeniach. Tam gdzie zgode sie
    > wyraza na wnisku przekazanym do podpisu jest to zaznaczone. Jesli zgody
    > nie wyrazasz jest puste miejsce. IMHO rodzi to mozliwosc naduzyc,bo jest
    > klient nie pozaznacza, ze sie nie zgadza to moga jakies uslugi zostac
    > wlaczone, albo dane przekazane do firm wspolpracujacych z bankiem.

    I nawet mnie raz taki numer spotkał. Włączono mi ProtectoraPlus czy coś tam.
    Nie zapłaciłem, złozyłem reklamację, naturalnie uznaną. Ale zgoda, powinno
    być odwrotnie. Puste miejsce powinno odpowiadac wyrażeniu zgody.

    > Na etapie podpisywania umowy jest to dla mnie najmniej customer friendly
    > bank ze wszystkich mi znanych. Zobaczymy co bedzie dalej.

    Najmniej? Mam z grubsza przeciwne wrażenie.

    marekz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1