  • Data: 2013-07-24 09:38:24
    Temat: Re: Raiffi się budzi, mBank też?
    Od: pws <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 21:51:18 UTC+2 użytkownik mx napisał:
> [...]
    a/Regulamin-Promocji-Premia-dla-aktywnych.pdf

    option=ib_mudk (tylko

    > Przejrzałem regulamin, oprócz ewidentnego babola "Do Promocji można
    > przystąpić w terminie od dnia 18.06.2013 r. do 18.07.2013r.", 5k można tam
    > wpłacić. Za samo trzymanie salda co miesiąc wpadnie 20 zł (minus belka). A
    > to rzeczywiście 4.8%

    Dzięki.

    Tylko uważaj, ta data to może nie być tylko błąd, ale po prostu nie chciało im się
    zmienić na inny link w wiadomości... A w drugiej wersji (do 7.08. Calibri) jest
    zapis, że aby otrzymać premię za saldo, też trzeba wyrobić 300 zł kartą...

    (porównaj sobie § V pkt. 7. w obu wersjach)

    W twoim niby tego nie ma, ale te terminy niepokoją trochę - najlepiej skopiuj sobie i
    zrób screeny w razie gdyby usunęli wiadomość i/lub regulaminy ze swoich serwerów.

    Poza tym nie wiadomo jak jest w tej trzeciej wersji, o której pisałem wcześniej (mają
    ją tylko na mlinii i nie mogą wysłać linka).