  • Data: 2015-09-16 01:02:59
    Temat: Re: Raifi mnie dziś zesłabił ....
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-15 o 22:40, Kris pisze:

    > Tak na szybko
    > https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wymarzonycel/1
    ?renderer.slotId=s0ediz
    > U mnie po oczach wali:
    > stopa referencyjna nbp x 1
    > Obrazki kifają, zachęcają a znalezieżć link do regulaminu to dla spostrzegawczych
    zadanie;)
    > Ot banksterzy.

    Ogólny regulamin leży tutaj (str.6)
    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3794
    9214/Regulamin_Konta_Osobistego_od_07_09_2015_r.pdf

    Ale tu chodzi tu o takową "akcyjke promocyjke" która była do 6.09
    ==============
    Do 6 września 2015 r. wypełnić formularz / ankietę konkursową
    Należy zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgodę na
    przetwarzanie danych przez bank w celach marketingowych oraz kliknąć w
    link wysłany na maila potwierdzający przystąpienie do promocji.
    W dniach 7 - 30 września 2015 r. założyć konto oszczędnościowe
    "Wymarzony Cel"
    Wpłacamy środki na konto Wymarzony Cel
    Ostatni krok to zapewnienie wpływu co najmniej 1 zł w każdym z
    miesięcy 2015 roku (tj. październiku, listopadzie i grudniu) na konto
    oszczędnościowe "Wymarzony Cel" oraz nie wypłacenie w tym czasie żadnych
    środków.
    Uwaga: Oprocentowanie konta może być niższe niż zakładane 4%. Wszystko
    zależy od stóp procentowych ustalonych przez NBP.

    Formuła obliczenia oprocentowania to: (stopa referencyjna (obecnie 1,5%)
    + 0,5%) x 2, co na dzisiaj daje 4%.
    Premia w postaci podwojonego oprocentowania zostania wypłacona do 15
    stycznia 2016 r.