  • Data: 2010-12-23 10:13:11
    Temat: Re: Rajfi - smieszny blad
    Od: " Eric" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na wszystkich kartach mowisz? Duzo ich masz? Ja tylko jedna :-) no i konto,
    ale podobna akcje z limitem widzialem raz kiedys chyba to bylo od razu po tym
    jak sam sobie splacilem karte i pamietam ze na drugi dzien tez juz bylo dobrze.

    A tak na marginesie to w zeszlym tygodniu telefon od pana z banku, ze skoro
    jestem z Wawy to czy bym nie zechcial odwiedzic ich "centrali" i pogadac o
    bankowosci internetowej. Za darmoche co prawda :-( ale z samej ciekawosci sie
    wybiore.

    Pozdrawiam
    Eric