  • Data: 2004-09-14 21:19:51
    Temat: Re: [Rajwajzen KK] Monitoring transakcji
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj dokonalem podejrzanie duzej transakcji swoja KK (nominalnie nie byla
    > duza, ale realnie tak - kilkakrotnie przewyzszala transakcje zazwyczaj
    > dokonywane). Mniej wiecej po 5 minutach telefon z Rajfajzena "Dzien dobry
    > chcialem potwierdzic transakcje w punkcie ... na kwote... Dziekuje bardzo.
    > Prosze jeszcze o sprawdzenie, czy ciagla ma Pan przy sobie karte. Dziekuje.
    > Do uslyszenia."
    >
    > Plus - jednak monitoruja.
    > Minus - oddzwaniaja dopiero po kilku minutach

    Kiedy bralem udzial w tym konkursie na darmowy bilet wizzairu chcialem
    dojsc do okolic ok 100 transakcji w miesiacu. Czasami wiec zdazalo sie
    i 6-7 transakcji w ciagu 2h. Lacznie w tym okresie dzwonili do mnie
    4 razy :-)

    Mimo wszystko uwazam, ze to ok. Choc obecnie w swietle nowych przepisow
    ten monitoring bardziej chroni sam bank niz uzytkownika, ktory odpowiada
    w najgorszym wypadku do tych 700 zl.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek