  • Data: 2009-09-23 18:48:00
    Temat: Re: Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa pisze:
    > Zamiast piac o nagrodach, zrobiliby coś wreszcie z akceptacją swoich
    > debetowek. Co drugi bankomat je odwala, przynajmniej w moim wypadku.

    Masz pecha. Mi tylko raz bankomat odmówił wypłaty. A był to bankomat BGK
    czyli raczej nie zwykłego banku dla klientów indywidualnych więc
    istnieje szansa, że inną kartą też by się nie dało.

    KK super sprawa - wszystkie drobne płatności przechodzą mi bez
    autoryzacji. Dzięki temu płacąc kartą za pierdoły, w różnych sklepach
    odchodzę od kasy szybciej niż płacąc gotówką. Do tego 1% zwrotu. Okazuje
    się, że rezygnacja z Citi BP i nie wyrabianie sobie KK z jakimiś
    programami partnerskimi to był strzał w 10, bo nowy PayBack to syf
    maksymalny, a nic innego i sensownego jakoś sie nie pojawiło.

    Jakoś obsługi w Alior również jest dla mnie lepsza niż w "prestiżowym"
    Multibankowym Aquariusie.

    Ja Alior widzę tak : za 3 PLN mam bardzo dobrą obsługę, super KK,
    bezpłatne wszystkie bankomaty i oprocentowany ROR (marnie bo marnie ale
    zawsze). Trudno o lepszą ofertę.

    --
    Mithos