    From: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking ROR-ów w Wyborczej
    Date: Wed, 3 Apr 2002 07:52:27 +0200

    news:a8d4jv$1a5$1@news.tpi.pl...

    > kryteria a ich stosowanie to dwie rozne sprawy
    > 1. - dostepnosc uslug 35 pkt - wygrywa PKO BP bo ma najwiecej oddzialow a
    > dla mnie kazdy internetowy jest dostepniejszy bo nie mam czasu latac do
    > banku - a u nich Forit i Inteligo zajmuja 9 i 11 miejsce

    Taaa, dostepni ci twoi ulubiency do wplat gotowki jak cholera.

    > 3. - Oplaty i prowizje 35 pkt - no tutaj to Fortis zgnoili dokladnie -

    moze po prostu ma wysokie prowizje...;-)

    > miejsce 20 tuz przed pekaosa i BGZ integrum ;-))

    > Patrzymy dlaczego i co widzimy - 2 przelewy zwykle, 2 przez telefon, 2
    > razy wystawia zlecenie stale przez telefon i 2 razy w oddziale (po kiego
    > grzyba co miesiac robic 4 zlecenia i do tego z chodzeniem do banku) a do

    Tu faktycznie przegieli.
    W ostatnich kilku latach zrealizowalem moze ze 3 przelewy, mimo sprego ruchu
    na koncie.

    > tego 3 razy bankomat

    3 to za malo IMO

    > Zlecenia stale rozumiane tu sa z pewnoscia jako takie ze zmienna kwota (z
    > obrobka papierkow prze pracownikow) i tu np. Fortis ma zaporowe 10 zl a
    > wiele bankow tego nie robi (ciekawe jak im to liczyli) - internetowe
    > zlecenia cykliczne leca jak przelewy (w Fortisie max po 1,5 PLN - czyli za
    > 8 sztuk 12 zl)

    A jesli konkurencja robi to za darmo to o ile %% Fortis jest drozszy/gorszy?
    ;-)

    > Zeby bylo smieszniej to internetowy bank za kare ze internet jest
    > darmowy leci po stawce zlecen telefonicznych.

    Slusznie. Dostep do internetu darmowy nie jest.

    > Nie pomogla darmowa karta VE Fortisa - we wszystkich
    > podkategoriach kosztow najgorszy ;-)))))))

    Moze tylko ty tego nie widzisz...;-)

    > 4. - karty platnicze 10 pkt - Tu Fortis z Inteligo znowu na pierwszej
    > pozycji (jaka karte fortisa punktowali poprzednio to dla mnie tajemnica -
    > moze robili wyplaty gotowkowe karta charge ;-))))))) a PKO BP o ponad 10%
    > slabsze

    > Dla mnie Fortis jest tu wyraznie niedoceniony
    > *** blad ***

    To widac. Jestes wyraznie zakochany w Fortisie.

    --
    Pozdrowienia
    ---