    From: "kubowa1" <p...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raty leasingu a zdolnosc kredytowa (hipoteczny)
    Date: 9 Mar 2007 05:47:37 -0800

    On 8 Mar, 18:42, "uC" <b...@u...uc> wrote:
    > Czy ktos jest w stanie odpowiedziec mi na pytanie, czy fakt placenia rat
    > leasingowych za samochod (jako osoba prywatna, nie firma) zmniejsza moja
    > zdolnosc kredytowa przy kredycie hipotecznym? Teoretycznie nie, bo to
    > oplacanie "wynajmowania" danego przedmiotu, z ktorego moge zrezygnowac w
    > dowolnej chwili - tylko czy te opinie rowniez podzielaja banki?
    >
    > Pzdr.,
    > uC

    Leasing Konsumencki bo tak sie to nazywa nie różni sie niczym od
    kredytu jeżeli chodzi o obliczanie zdolności kredytowej. Dla
    prowadzącego DG jest inaczej ponieważ otrzymuje on fakturę, która
    stanowi dla niego koszt w wzwiązku z tym jego dochód na PIT jest
    czystym dochodem natomiast w Twoim przypadku jest rata jest obniżeniem
    uzyskiwanego dochodu.