eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwRazem z Prof. Balcerowiczem gratulujemy Slowacji wzrostu PKB › Re: Razem z Prof. Balcerowiczem gratulujemy Slowacji wzrostu PKB
  • Data: 2009-06-05 07:54:45
    Temat: Re: Razem z Prof. Balcerowiczem gratulujemy Slowacji wzrostu PKB
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Palm pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieje, że uszanujesz ciszę wyborczą przed wyborami, bo nie wierzę
    > żeby takie zaśmiecanie grupy i floodowanie było robione nie zawodowo i nie
    > na zlecenie któregoś z komitetów wyborczych.
    >
    > Popełniasz NTG i przenies się na grupę o polityce
    >
    > PLONK WARNING po raz ostatni!

    Pomogę Ci w tej doniosłej decyzji , żebyś się nie męczył już dłużej i
    mógł od razu zepchnąć mnie w otchłań i-netowego niebytu i napisze , że
    prawdopodobnie jesteś głupszy niż przewidują wszelkie ustawy
    Europejskie, albo takiego udajesz, a z mojego punktu widzenia jawisz się
    jedynie jako zadziwiająca osobliwość układu zer i jedynej z przewagą zer.