    From: sunwick <s...@W...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: [KK]Multibank - moje boje
    Date: Sat, 04 Feb 2006 08:06:47 +0100

    >Zgadza się, zrobiłem to samo. Żal tylko podlgądu blokad on-line... Aha,
    >żeby mieć w ogóle dostęp przez Internet, musisz mieć u nich konto -
    >wystarczy bezpłatne OKO.

    no wlasnie, mialem pytac o roznice w funkcjonalnosciach, i juz widze
    ze sa. bezplatne konto-luzik, moge zalozyc-choc glupota ze trzeba je
    tylko zakladac z tego powodu, ale jesli chodzi o blokady to juz kicha,
    bo czasem zupelnie nie pamietam ile mam jeszcze limitu, zagladam i np.
    z 5 blokad jeszcze wisi, a to za zakupy, a to za stale obciazenia np.
    z orange lub innych rachunkow :( szkoda...
    poza tym widze ze ta karta ma 2 dni krotszy okres kredytowania, ja mam
    54, a tu jest 52 :) drobnostka ale jednak kolejna wada...
    czy cos jeszcze mniej funkcjonalnego posiadaja w porownaniu do multi?
    acha, w multi mam karte ze zdjeciem... a tu takiej miec nie mozna? :(