eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibłąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągów!Re: Re: błąd w syst emie Multibanku - pilnujcie wyciągów!
  • Data: 2002-12-06 14:56:23
    Temat: Re: Re: błąd w syst emie Multibanku - pilnujcie wyciągów!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    On Fri, Dec 06, 2002 at 03:46:21PM +0100, Tomasz Staszewski wrote:

    >Wojtku, napiszę jeszcze raz:

    Mam niejasne wrazenie ze z osoba o takich inicjalach pierwszy raz
    teraz pisze ;-)

    >mojej Mamie system Multibanku naliczył
    >takie odsetki i karę za debet w sytuacji kiedy nie było żadnych
    >księgowań weekendowo/przyszłych.
    >KK dostał na priv zrzut ekranu i numer klienta. Reklamacja została
    >oczywiście uznana, ale bez słowa wyjaśnienia.

    Oczywiscie, powiem wiecej - sprawa czesci osob jest znana chyba od
    roku (albo tak od okolicy kwietnia?). Ale ja sie bardziej czepialem
    podejscia ktore ktos tutaj prezentowal.

    A ze multi troche na to leje - inna sprawa. Mysle ze RB podobne ma z
    tym problemy, ale ze nie maja internetu to ciezej ich sprawdzic ;-)

    Swoja droga ciekawe czy sa jakies sposoby aby bank zmusic do
    poprawienia bledow ktore leza ewidentnie po ich stronie. Np. taki citi
    w przypadku zlecenia przelewu jednego dnia, ale po wszelkich sesjach,
    przyjmowal je, ale wykonywal nastepnego. Na potwierdzeniu bylo juz
    napisane ze data waluty jest nastepnego, ale ze zrealizowane
    poprzedniego (o ile dobrze testy pjo pamietam). Reakcja citi byla
    smieszna, OIDP po prostu nie przyjmowali wtedy zlecen. No i sposobu
    (poza pojsciem sobie) na nich nie ma.

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1