    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rebranding BRE na mBank a Multi
    Date: Sun, 2 Jun 2013 19:39:59 +0200

    On 2013-06-02, Marcin <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Wkrotce BRE Bank S.A. ma sie nazywac oficjalnie mBank S.A. i kazdy twor
    > BRE takze mBankiem bedzie, np. Multibank. Czy ktos wie czy za tym
    > pojdzie jakies polaczenie dotychczasowego systemu transakcyjnego mBanku
    > i Multibanku? Mam konto w mBanku i Multibanku moze bedzie to widoczne
    > pod jednym loginem? Czy bedzie kilka mBankow kazdy z osobnym systemem
    > transakcyjnym. Co ciekawsze konto w Multi jest wspolne a w mB osobiste.
    >
    > http://www.mbank.pl/o-nas/rebranding.html

    IMHO systemy transakcyjne zostawią "jak są", bo połączenie takich baz
    (gdzie są limity np. na ilość rachunków) to byłaby kompletnie nieopłacalna
    operacja. IMHO przez jakiś czas to sobie równolegle podziała, najwyżej
    z nowym logo. :)

    Ja przynajmniej mam nadzieję, że system transakcyjny Multi podziała jeszcze
    troszkę... z pewnych karcianych względów. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl