  • Data: 2005-03-04 21:45:16
    Temat: Re: Refleksja odnośnie banków w PL i poza...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> wrote:

    > Napisałem przecież "praktycznie", choć być może to zbyt pochopne wnioski.

    To praktycznie oznaczałoby, że np. dokumenty, informacje, czy inne -
    dostępne są w języku angielskim. A tak nie jest. Miałem problem ze
    znalezieniem rozkładu jazdy pociągów po angielsku, podobnie np. z cennikiem
    biletów kolejowo-autobusowych i innymi rzeczami.
    Wszystkie druki i dokumenty występują jedynie w urzędowych językach
    (niemiecki, francuski, włoski) albo wręcz tylko w języku używanym w danym
    kantonie.

    --
    Przemysław Maciuszko