eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja kartowa PKP IntercityRe: Reklamacja kartowa PKP Intercity
  • Data: 2006-10-26 09:39:54
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Szanowni grupowicze,
    >
    > zakupiłem w piątek bilet PKP Intercity płacąc przez Internet za pomocą
    > karty kredytowej mBanku. Dzień później zrezygnowałem z wyjazdu,
    > anulowałem bilet oraz rezerwację, i teraz chcę złożyć reklamację, aby
    > odzyskać pieniądze, bowiem okazało się, że PKP nie oddaje kasy z
    > automatu. Tutaj mała niespodzianka, zgodnie z regulaminem PKP potrąca
    > 10% od zwracanej kwoty. Nie spodobało mi się to i teraz kombinuję jak to
    > obejść. Nie chodzi tu przecież o dużą kwotę, ale raczej o zasadę - poza
    > tym skoro korzystam z internetowego, jakby nie patrzeć najtańszego dla
    > PKP kontaktu z klientem, to dlaczego do cholery oni biorą ode mnie
    > pieniądze za nic? Żadnej usługi nie było, więc za co mam płacić te 10%?

    Ostatnio się Intercity strasznie reklamuje jacy to oni są super, tani, lepsi od
    jazdy samochodem itp. Rozreklamuj ich też jak to jest na prawdę, jak szanują
    klientów itp. może zmienią regulamin, a jak nie to przynajmniej kolejni ludzie
    się nie natną na naciągaczy.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1