eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Reklamacja w Millennium - porazkaRe: Reklamacja w Millennium - porazka
  • Data: 2006-05-26 17:52:13
    Temat: Re: Reklamacja w Millennium - porazka
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > W Millennium nie zamyka sie rachunków. :) "Zamkniete" rachunki sa
    > nieaktywne, a Ty zwyczajnie nie masz po tym uspieniu dostepu do
    > rachunku przez internet i telefon. Spokojnie w tym czasie konto sobie
    > istnieje, generuja sie wyciagi w pdf. Stan konta zerowy, wiec
    > oplaty za prowadzenie rachunku nie sa pobierane. Kiedy postanowisz
    > zostac ponownie klientem banku, odkrywasz, ze konto nadal istnieje.

    Nieprawda, tak sie na ogól nie dzieje.
    Zamkniete rachunki sa zazwyczaj zamykane i nie ma po nich sladu (dla
    klienta).
    Jesli wracasz, to dostajesz nowy numer.

    Jesli twój rachunek byl uspiony, to znaczy, ze ktos nie dopelnil swoich
    obowiazków.
    W detalu jest tak, ze konta nieuzywane przez jakis czas (nie mam pojecia
    jaki - dwa/trzy miesiace, moze wiecej) rzeczywiscie staja sie uspione i
    mozna przywrócic je do stanu uzywalnosci. W takim wypadku jednak oplata za
    prowadzenie powinna byc/jest pobierana wstecz za cztery miesiace. Moze
    trafiles na czas zmiany systemu, ze ci oplaty nie pobralo? Tego nie wiem,
    ale na 100% w tym banku zamykaja rachunki "na amen" :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1