eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamowe przegięcie Lukasa.Re: Reklamowe przegięcie Lukasa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamowe przegięcie Lukasa.
    Date: Wed, 1 Sep 2004 15:26:53 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <ch4ir4$97e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ch3usf$k5t$1@atlantis.news.tpi.pl> <ch3vig$3vq$1@news.onet.pl>
    <ch41nf$8hf$1@atlantis.news.tpi.pl> <ch4geo$459$1@maszyna.pl>
    Reply-To: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.138.36
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1094045349 9454 195.117.138.36 (1 Sep 2004 13:29:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Sep 2004 13:29:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:313956
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr Hołda" napisał:

    > Reklama nie ma się podobać. Ma zwrócić na siebie uwagę i zapaść w pamięć.
    > Sądząc po tym wątku, swoją rolę spełniła ;-)

    Reklama zapadła mi w pamięć do tego stopnia, że przechodząc koło oddziału
    Lukasa będę odwracał głowę w drugą stronę i na pewno nie wstąpie tam, aby
    przynajmniej zapoznać się z ofertą.
    Kiedyś uczyłem się, że reklama ma przede wszystkim skłonić potencjalnego
    odbiorcę do zakupu towaru lub usługi i kreować pozytywny wizerunek firmy,
    ale to było dawno temu...

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1