  • Data: 2008-11-15 18:36:59
    Temat: Re: Reklamy Alior banku :)
    Od: Solos <U...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja chcialem nawet udac sie do placowki zeby zalozyc konto w przyszlym
    tygodniu. Mysle sobie: jesli tak sie chwalili caly czas, ze bardzo wazny
    jest dla nich klient, ze klient tworzy z nimi bank i stad ankieta, to na
    podstawie owej ankiety (https://www.konkurs.aliorbank.pl/wyniki/2)
    placowki beda czynne do 20.00 albo w weekendy. Jakiez bylo moje
    zdziwienie jak zobaczylem godziny otwarcia placowek w Warszawie jak sie
    okazalo, ze placowki warszawskie sa czynne od 9.00 do 18.00 lub od 8.00
    do 17.00! W weekendy oczywiscie nieczynne :) To tak wazna jest dla nich
    ich wlasna ankieta i klient.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Bartos